Aurora Borealis Razglednice #13
Majske, sedaj že junijske, Razglednice so tu. Tokrat o mentorstvu kot poslanstvu, o zaupanju kot temeljni vrednoti v družbi, v podjetjih, med zaposlenimi in v odnosu do potrošnikov, pa o prvih 50 letih znamke Nike.
Majske, sedaj že junijske, Razglednice so tu. Tokrat o mentorstvu kot poslanstvu, o zaupanju kot temeljni vrednoti v družbi, v podjetjih, med zaposlenimi in v odnosu do potrošnikov, pa o prvih 50 letih znamke Nike.
Tokrat je izbor zanimivih člankov in tem po dolgem času posvečen izzivom managementa, a verjamem, da je mogoče marsikaj od tega preslikati in uporabiti tudi v zasebnem okolju. Ponovno delim z vami nekaj zanimivosti o trajnostnem prehodu, pa o obnovljivih virih energije kot izzivu za vse, ki se v poslu in vsakodnevno srečujejo s tovrstnimi izzivi, pa tudi za vse nas kot posameznike. Ogromni izzivi so pred nami in vsak lahko s svojim ravnanjem prispeva en košček v mozaiku ukrepov, dejanj, ki prinesejo pozitivne rezultate.
V časih, v katerih živimo, je pomembno, da imamo okrog sebe ljudi, ki nam pomagajo, ko to potrebujemo. Kot tudi, da sami pomagamo drugim, četudi z enostavno gesto, majhnim dejanjem, nasmehom, preprostim sporočilom ali klicem.
Pozdravljeni, zveste bralke in bralci AB Razglednic! Vsako novo leto nam prinaša nove izzive, nove priložnosti, pred nas postavlja prepreke, ki jih moramo premagovati.
Pozdravljeni, zveste bralke in bralci AB Razglednic!
Tokrat nekaj več o inovativnosti v podjetjih.
Pozdravljeni, zveste bralke in bralci AB Razglednic!
Tokrat nekaj več o inovativnosti v podjetjih.
Pozdravljeni, zveste bralke in bralci AB Razglednic!
Veseli me, da smo spet skupaj. Razglednice so nazaj s še bolj pestrimi in zanimivimi vsebinami.
Upam, da ste že na počitnicah, na poti nanje ali boste to kmalu dočakali. Tudi Razglednice gredo na počitnice, zato danes brez velikih besed, le nekaj bolj lahkotnih tem in priporočil za branje, poslušanje in gledanje.
V uvodu današnjih Razglednic se posvečam kulturi v podjetjih, saj je po mojem mnenju od nje odvisna tudi uspešnost podjetja kot celote. Zagotovo ste že slišali znameniti stavek, da »kultura pogoltne strategijo za malico«.
»Knjige so ključnega pomena za učenje in širjenje našega razmišljanja. Dopustijo nam, da se poglobimo v neko temo, se potopimo v nov svet, popolneje odpremo svoj um in srce in jasneje slišimo avtorjev prepoznavni glas. Članek je lahko okusen prigrizek, knjiga pa je praznik – vir prehrane, prijetna izkušnja, izkušnja za uživanje, priložnost povezati se z drugimi prijatelji.«